Kayıtlar

21.Yüzyılda Etkili Datalar

Resim
21.Yüzyılda Etkili Datalar   Jeopolitik Stratejik Felsefe Din Dil Tarih Tıp Teknoloji Bilim Ekonomi Siyaset Bilimi Uluslararası İlişkiler Bilgi ve Denklem Savunma ve Güvenlik İstihbarat Konjonktür Küreselleşme   Dünya Haritasındaki coğrafi düzen sürekli bir değişim yenileme oluşum içerisindedir. 21.yüzyıl dünya dengesi savaşlar, krizler, kendini yineleme, kendini yenileme, güç ve paylaşımı gibi nedenlerle yeni stratejiler yöntemler seçenekler ile gücü koruma daha fazlasına hakim olma ile harita da her alan her konuda sahiplik ve tek görünümde hakimiyet mücadelesine dönüşmektedir.   Bu dünya haritasında hakimiyeti tek elde tutma; toprak, su, petrol, enerji kaynakları gibi pekçok konuda 21.Yüzyılda Etkili Datalar üzerinde farklı ve aynı nedenlerle değişim geçirerek jargon oluşturarak gündeme gelmekte her ülke tarafından titizlikle en ince ayrıntıya kadar güncel işlenmektedir. Erdem Balcı  

Merkez Üssü:Pazarlama,Reklam,Satış

Resim
Merkez Üssü:Pazarlama,Reklam,Satış

Pazarlama Reklam ve Satışta Sıradan Olma Sıradışı Ol!

Resim
  Sıradan olmak ve sıradışı olmak. Her alan her sektör her işletme normal olarak ticaretini yapar kar’ını ortaya kor ve paylaşır. Yeni gibi gözüken görünen teknikleri her sefer denerler elde edilen kar zikzaklıdır. Kar’ın sürekli olması için grafiksel aşağıdan yukarı olması için sıradanlıktan kurtulup farkındalık yaratan sistemler oluşturulmalı uygulamaya geçirilmelidir. Önceki Satışın Kriminal İzi başlıklı yazımda (21.yüzyılda ticaret dünyasında satış alanında eski teknikler terk edilmeye başlanmıştır. Teknoloji ve bilimin gelişmesi daha iyi daha estetik olanı daha kullanışlı olanı daha avantajlı olanı ürün hizmet ekseninde PAZARLAMA, REKLAM, SATIŞ alanında MÜŞTERİ TALEPLERİNE göre tasarlayarak üretimde NEDEN-AMAÇ-SONUÇ-KAR-MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ çizgisinde ilerlemeyi ilke edinmiştir.) farklı olan bir seçenek yazmıştım. İşte o farklı seçenek ile pazarlama reklam ve satışta sıradan olunmaz sıradışı olunur. Başka bir seçenek şirket içinde liderlik görevinin ulusal uluslararası