Gizemliler

Efendim gecenin bu saatinde hepimizin günlük hayatta karşılaştığı gizemlileri ele alacağız.
Bu gizemli olan şeyler insan ve insan dışı olağanüstü olan herşeydir.Rastladığım gizemlileri ben sizlere bloggerde dilimin döndüğünce hatırlayabildiğim kadar ifade edeyim.Geceleri gökyüzünde yıldızların ay'ın haricinde gizemliler olduğunu biliyoruz,biliyorum ''nedir o?''dediğinizi duyar gibiyim ve ''ne anlatmaya çalışıyorsun?''cümlesi kurduğunuzu tahmin ediyorum.Uzaylılar ve Ufo,Bilinmeyen Cisim.Bi kaç kere bu hadise X ilinde Y ilçesinde ülke Türkiye kaydıyla başıma geldi.Bir yaz gecesi parlayan yıldızların harici ışık topu veya topları gördüm diğerlerinden farklıydı aklıma ufo geldi sonra dedim uçak.Bir çok insan farklı ilde aynı benim ifade ettiğim biçime benzer bu duruma tanık olmuş oluyor ve bunu videoya fotoğrafa döküyor ben ise malesef fotoğraf makinamı yanıma aldığım zamanlarda karşılaşıyorum ama net bir şekilde görüyorum.Türlü türlü dünyamızın haricinde ileriye teknolojiye ve savunma gücüne sahip olan gizemliler olduğunu düşünüyorum.Ne amaçla dünya ve Türkiye ziyareti üstünde durulması gereken bir konu.

Diğer gizemliler ise adres soran arkadaşlar!Kimisi cadde sorar genelde bu arkadaşlar bana pazarlamacı tarzında olanlar pörtlek pörtlek,boncuk boncuk gözlerle etrafı ve soru sordukları kişi incelerler çabuk soru sorup cevabı aldıktan sonra gizemli olup kayarlar neyse taktik icabı bol kazançlar diyelim...Dışarıdan gelip veya aynı ilde olup restaurant,lokanta,cafe soranlar ayrı bir mevzu.Bi keresinde bi garip lokanta var ismi de garip buraya yazmıcam cadde de yürüyorum tabi o malum yerde benim yürüyüş güzergahımda enteresan bir araba dolusu insan aşırı bir kahkaha vaziyetinde XXXXX XXXXXX ne tarafta şeklinde soruldu?Hemen ilerde solda cevabını verdim teşekkür ettiler ama araba yıkılıyor.Bana komik gelmenin harisinde dramatik,ilginç,gizemli geldi.Gizemli olan ise aynı arabanın ikinci kez aynı eylem ve farklı kişilerle ortaya çıkması!

İstanbuldayım yine bir yaz günü akrabalarla geziyoruz,denizde yat turuna katıldık e tabi deniz gökyüzü güneş ve İstanbul deyince fotoğraf çekmeden olmaz dedim ve deklanşöre uygun yerlerde bastım bu arada yatta kalabalık insan grubuda var manzarayı alırken tesadüfen bi çift çekmişim manzara ile beraber bu fotoğrafa dikkatli baktığımda o objektife giren çift bayağı bir gizemli çıkmış sanki böyle birşey varda o istenmeden tarafımdan objektife yansımış gibi.Aklıma herşey geldi 4 lü 5 li zincirleme herşey tabi o aklıma gelenler bende kalsın pek hayra alamet şeyler değildi ve bilmeden bir gizemli çift gizemli bir halde objektifime yansımıştı.Fotoğrafı inceledikçe daha bir gizemli hal çıkıyordu ortaya.


Küçüklüğümden beri otomobil plakaları gizemliler sınıfındadır bende ve diğer şüpheli sınıfına giren her araç plakası.Bu daha çok vatani görevimde işime çok yaradı güvenlik arz ettiği için buraya girmicem.Sadece belirtiyim dedim günümüzde bir çok olay oluyor ve bunların bir bölümünden araçlar etken bu açıdan plakalar çok gizemli ve önemli siz siz olun gizem gördüğünüz kişi olay vb ve araç,aracın plakasını hafızanızda iyi tutun mutlaka bir bir olayın aydınlanmasında ülke il ilçe köy farkı olmaksızın faydası olur.

Gizemli olan binanıza gelen tanımadığınız ziyaretçiler,binanızdaki insanlarında tanımadığı ziyaretçiler;postacı,belediye görevlisi, özellikle dernek,yardım toplama bahanesiyle gelenler,anket yapanlar,bina tamiratına gelenler ayrı bir gizemlilerdir mesleğini yapan için sorun yok ama vazifesi olmayan bulunulan yeri dikkatle inceleyen,konuşulanlara kulak kabartanlar konusunda dikkat!




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Satış Cümleleri

Köy Enstitüleri ve Kayseri Pazarören

Sıcak Bölgede Yazılar