Ürün Yerleştirme Reklamı
Tv’lerde
dizi, film, program işleyişi sırasında ara vermeden ekranın belirli bir
kısmında aniden ortaya çıkan reklam türü. Eskiden beri vardı fakat son yıllarda
yıllarda giderek yaygınlaşan bir reklam türü oldu. Bazıları tahminen 15-20
saniye bazıları reklamın türüne reklamını yaptığı konuya göre 1-3 dakika
arasında değişmektedir.
Peki
bu ürün yerleştirme reklamı ne kadar etkili?
Bence nasıl reklamın kendisi yetenek
bilgi tasarım estetik kalite gerçekçilik karşıya hitap etme hedef kitleye hitap
etme gibi datalar etkiliyse o kadar etkilidir.
Ürün; imalat, pazarlama, reklam,
satış denkleminde müşteri merkezli sürekli bir döngü yaşar. Bu döngü çoğunlukla
satıcı ya da hizmet veren açısından kazançla müşteri açısından verdiği paranın
yüzde yüz karşılını doğru, dürüst, samimi, gerçek, bütçe uygun düşmesi ile
mümkündür.
Yapılan oluşturulan reklamın ürün
yerleştirme reklamının ekrandaki gerçekliğinin satış anında yüzde yüz aynı olması
ürün yerleştirme ve diğer reklam türlerinde her zaman etkilidir. Ürün
yerleştirme reklamında reklamın gerçekçiliği o X veya Y ürününün reklamının
yapılmasında sonra satıcı hizmet veren alıcı müşteri karşı karşıya geldiğinde
belli olur ve müşteri bunu ustaca çözer o yüzden reklam anındaki gerçekçilik
ile satış anındaki gerçekçilik birbirini tutmalıdır. Asla yapamayacağınız
yapmayacağınız satışta olmayacak ürün ya da hizmetin reklamını, ürün
yerleştirme reklamını yapmayınız, gerçekçi olun müşteriyi fethedin, müşterinin
güvenini kazanın.
Fiyat ayarlaması da ürün yerleştirme
reklamında bu olgu müşteri, müşteri memnuniyeti merkezli olursa daha bir güzel
olur.
Müşteriye fırsatları lehine olacak
şekilde ürün reklamında vurgulamak mesela fiyat konusunda indirim mesela
taksitlendirme ne kadar samimi gerçekçi sergilenirse o kadar etkilidir.
Yorumlar
Yorum Gönder