Blog Duyuruları 1

Blog yazarken blog yazmanın belli bir zaman dilimini merak ederek araştırarak okuyarak deneyim elde ederek yaşayarak bilgi edinerek görerek öğrenerek sonunda yazarak sizlere 
yazdığımı sunarak şu zamana kadar geldim.Ben de her blog yazan bir birey gibi telif hakları konusunda birkaç bişey söylemek istiyorum ve uyarı yapmak istiyorum:

Kendi çabam ile bilgi birikimi ile topyekün yazdıklarım ve paylaştığım fotoğraflar bir eser bir yaratıdır.Bu vesileyle şahsım tarafından yazılan blog yazısı ve paylaşılan fotoğraflar şahsıma ait erdembalci318@mynet.com adresine gerekçesi ile birlikte mail atılarak şahsımdan onay alınarak kullanılabilecektir ki telif hakları yasası uyarınca aksi durumda yasal haklarımı kullanmak durumunda kalacağım.

Her türlü iletişim iki adresten sağlanacaktır.Soru,görüş,öneri,eleştiri.
* erdembalci318@mynet.com
*bond01982@gmail.com

Gereksiz atılan epostalar ilgili yasal birimlere iletilecektir.

 Blog yazılarımın kullanılması durumu;

Yukarıdaki iki adrese şirket bilgisi ve gerekçenizi,adınızı soyadınızı iletişim bilgilerinizi, ücret karşılığı olması şartıyla, benden onay alınması ile hakkınızda gerekli olumlu araştırma olması tamamlanması halinde mümkündür.Yani özet olarak artık yazılarımı ücret karşılığı kullanıma açıyorum şartlarımla belirttiğim adreslerden tekliflere açığım.



Blog yazılarımı hangi temalara göre yazıyorum?

Belirli bir tema yok fakat blogumun adına ve açıklamasına uyabilecek her türlü konuyu yazıyorum.Burayı biraz daha açayım;kimi zaman yaşama dair kimi zaman analiz değerlendirme beyin fırtınası(siyaset, iç siyaset dış siyaset,ekonomi,iş dünyası, ekonomi, girişimcilik, güvenlik ve istihbarat, komplo teorisi, işsizlik,reklam, muhasebe, pazarlama, satış, sosyal medya, insan kaynakları, Türkiye, Dünya...gibi pek çok konuda) güncel analiz değerlendirme yorum bilgi ilgi gözlem merak araştırma okuma ile servise hazırlayıp blogumda sizlerin huzurunuza defalarca titiz ince eleyip  sık dokumaya çalışarak sunuyorum.Bu sunma kimi zaman hatalı oluyor önizleme yapmama ve dikkatli yazmama rağmen sonradan fark ederek düzeltiyorum.Kimi zaman da yazdığım temayı içeriğini iyi benimseyip tek sefer de hata yapmadan sizlere sunuyorum.Amaç yazmak istenilen konuyu içeriği doğru ve pürüzsüz etkileyici yazmak bunun için çabalıyorum bu konuda da yazma da ne kadar uzman olursak olalım hata ister istemez oluyor af ola.Blog konusu temalar göre içeriğe göre yazma önemsenmelidir kilit kelimelerin önemi kullanım biçimleri çok önemlidir. Blog konusu temalar, içerik  hitap ettiği kitle ve kitleler bakımından şiddetle önemsenmesi gerekir.

Blog yazılarımı ne kadar zamanda yazıyorum yayınlıyorum?

Öncelikle özgünlük ve farklılık gündem gelişen olay olgu zihnimin duru olması yazacak zamanımın olması burada çok önemlidir.İkinci durum bu ilk yazdığımın belli olmayan zaman dilimlerinde olması:süre 1 günde de olabilir 15-20 günde de olabilir 1 ay da da olabilir yani değişir.Üçüncü durum yazmak istediğiniz temaya içeriğe göre değişir:Bazı temalar var sürekli yazmak ister satış pazarlama yaşama dair siyaset.Bazı temalar da belli bir tema veremem ama biraz akademik tanımsal insanlara bilgi strateji felsefe  konusunda düşündürmeye olumlu hareket etme tarzı benimseme gibi.Benim yazılarım okuyucu arkadaşlarımdan daha doğrusu yakın çevremden aldığım yorumlar ve diğer yorumlar bu dediklerime yakın.Yazacağım yazıların gerekli ön ince ayarlarını(burası bana kalsın :) ) yapıyorum.Yazacağım yazının topyekün hazırlanması 2-3 gün ile 1 hafta arasında değişiyor ve yazacağım yazı blog yazısı aşama aşama (herkesin kendine göre bir yoğurt yeme tarzı vardır benim tarzım da bu ve daha fazlası) giderek sizlerin huzuruna sunuyorum.

İletişim Adresleri Tekrar;
erdembalci318@mynet.com
bond01982@gmail.com

Erdem BALCI

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Satış Cümleleri

Köy Enstitüleri ve Kayseri Pazarören

Sıcak Bölgede Yazılar