Kayıtlar

Müşteri; Senin Müşterin Benim Müşterim

Resim
Başlangıç paranın icadı başladı ve günümüze kadar geldi. Herşey paranın etrafında dönmeye başladı. İnsanlar parayı elde etme yarışına girdiler ki bu yarış çok çetin bir yarıştı ve günden güne zorlaştı. Piyasalar ve iktisat politikaları oluştu siyaseti çevreledi bir sistem oluştu. Sistem tek ama işleyen dişli çarklar sayıca çoktu ve işlemek zorundaydı. O sistemin önemli çarkları alıcı satıcı ürün hizmet ve müşteriydi en önemlisiydi. Müşteri kapmak için çılgınca fikirler kampanyalar reklam, pazarlama, satış stratejileri izleniyordu. Artık satıcılar firmalar hizmet verenler sistem çarklarını keşfetmişlerdi ve herkes kendi müşterisini elde ediyordu kar ediyordu. Müşteri; Senin Müşterin Benim Müşterim herşeyden önce bahsettiğim sistem ve sistem çarklarının iyi işlemesinin üründür. Rekabetin, saygının, önerinin, kalitenin ürünüdür. Artık satıcılar firmalar hizmet verenler müşteri temelli para kazanma stratejisini daha konjonktürel olarak önemsemektedir. Müşteri; Sen

Blog Yazmak ve Tespitler

Resim
Blog yazmak,   yazı yazmak fikir üretmek felsefe yapmak. Farklı dünyalara dalıyorsun kendinle özgünlüğünü önce hissediyorsun bilgiyle yoğuruyorsun ve hazır hale getirip okuyucuya sunuyorsun. Yazı yazmak için yani yazmış olmak için değil okunması için birşeyler paylaşıyorum bilgi dahilinde gördüklerimden, kendimden, başkalarından , öğrendiklerimden ve daha fazlası içten olarak arada dengeyi koruyarak. Kimi zaman yapılan yanlışlarımı görüyorum kimi zaman keşke şunu da yazsaydım diyorum çünkü o yazmadığım da bilgi dahilinde ve paylaşıma öğrenilmeye açık. Yanlışlar dedim sadece şunu söyleyim yanlışlardan doğruları öğreniyorum. Doğru söz ve cümleler ise bilgiyle daha fazla yoğrulup okuyucu önüne geliyor. Blog yazarken Türk Dili, okuyucuyu, düşünceyi yakalamayı, felsefe yapmayı gibi olguların temelini oluşturduğunu ve yazım   noktalama imlayı belirlediğini gördüm. Blogda anlatmak veya yazmak istediğimiz konunun defalarca değişim dönüşüm sonrası okuyucunun anlayacağı

Müşterim Olur Musun?

Resim
Ben bir satıcı ben bir hizmet veren bireyim, kurumum. Amacım; para kazanmak, müşteri kazanmak. Parayı sıcak kullanmak giriş çıkışı düzenlemek. Kaliteyi güleryüzü görmek hissetmek. Müşteriyi kazanmak ve müşteriyi memnun etmek. Piyasayı tanımak, piyasanın işleyiş sistemini devam ettirmek. Pazarlama, reklam sistemini oluşturmak. Kendi markamı oluşturmak, zirvede kalmak. Sistem zincirini nasıl oluştururuz? Cevap: Pazarlama, Reklam, Satış, Hizmet, Ürün, Piyasa ,Müşteri Memnuniyeti, Markalaşma. Pazarlama, Reklam, Satış da müşteri memnuniyetini nasıl sağlanır? Cevap: Sıradan olmayarak sıradışı olarak,sistem tasarım oluşturarak, talepleri, müşteri merkezli bütçe oluşturarak. Satışın kriminal izlerindeki önemli nokta? Cevap : 21.yüzyılda satış alanında eski yerine daha güncel müşteri merkezli Pazarlama, Reklam, Satış tekniklerini bilmek. Tasarımı ve üretimi neden, amaç, sonuç, kar, müşteri memnuniyeti denkleminde hazırlayıp pazarlamaya reklam yapmaya satışa ha

Yaşam Alanı ve Duyarlılık

Resim
Yaşam alanı ve duyarlılık. Günümüzde önem arz eden bir konudur. Yaşadığımız dünyada ilde ilçede köyde çevrede her zaman karşımıza çıkar. Ben yaşam alanı ve duyarlılık göstereyim yok herkes göstermek zorunda. Farkındalık oluşturup yaşam alanı ve duyarlılık konusunda özen gösterilmesi gerekir. Yaşam alanı ndan duyarlılıktan kasıt, yaşadığımız yerde başkalarınında olduğunu düşünerek bir yaşam alanı geliştirip her konuda duyarlı olmak. Yerde bir çöp bunu çöp kovasına atmak, trafikte kurallara uymak, toplumda yasalara ve kurallara uymak. En Önemli Yaşam Alanı ve Duyarlılık Durumları Sağlık ambulans hizmetleri; her bir ambulansa yol verme, doğru tıbbi müdahale, doğru adres bir hayat birden fazla hayat kurtarır. İtfaiye hizmetleri; Yangına müdahaleye giden itfaiyeye yol vermek, araçları gelişi güzel koymamak, zamanında müdahale hayat kurtarır. Çevre temizliği; yerdeki çöpü alıp çöp kovasına atmak veya geri dönüşüm kutusuna atmak temiz bir çevre yeşil bir alan ve cadde