ÖRÜMCEK AĞI PİYASASI



ÖRÜMCEK AĞI PİYASASI

 

 



Satış Pazarlama Medya İnsan Kaynakları İletişim

 


Yine benim yarı klasik yarı güncel dönüşüm değişime uğramış görmüş geçirmiş özellikle keşfettiğim tanımlama veya tanımlamalar zinciri. Özeleştiri yapacak olursam belki saçma belki bir çığır belki de başka bir yeni tanımlama neyse bu okuyucuya kalsın ben benim yazdığım şekilde sizlere ifade etmeye çalışayım. Örümcekleri ve ağlarını diğer merak ettiğim şeyler gibi merak ederdim ayrıca bunun tanımlamalarını da çeşitli dallarda merak ettiğim olmuştur bu konuda bütüncül araştırmalarım kendime göre devam etmektedir. Bu örümcek ve örümcek ağları genellikle belirli yerlerde olur belirli işlevleri olur ağların biyolojik vs. durumlar gibi onların dışında benim dikkatimi çeken örümceklerin ağları ve hızları işlevleri! İşte bunları kendi kendime belli tanımlamalar yaparak olumlu veya olumsuz olgu oluşumunu düşündüm. Bu olguya da en uygun satış pazarlama medya insan kaynakları ve iletişimi uygun gördüm.
Satış pazarlama medya insan kaynakları ve iletişimde dikkatimi çeken noktalar oldu bunu da örümcek ağı piyasası konusunda betimlemeyi düşündüm işte o betimlemeler; kitle, hız, hedef, amaç, sonuç, simetrik veya noktasal doğrusal değişimlerdir.
Bir ürünün güçlü insan kaynaklarına medya ve iletişim sahip kaynak ve yöntemlerle pazarlanmasıyla satışı gerçekleştirmek etkin olmak mümkündür. İşte burada örümcek ağı piyasası devreye girmektedir.

Nerelerde Örümcek Ağı Piyasası Oluşur?

 
*Ürün satışının kümelendiği yerlerde.
*Ürün satışında ve pazarlamasında fiyat farkında.
*Ürün üretimi alıcı satıcı pazarlamacı kaliteli dengeli olduğunda karşılıklı güven oluştuğunda.
*Satış Pazarlama kaynaklı çalışan şirketlerin İnsan Kaynakları ve Medya ve İletişimi doğru kullandığında.
*Hedef kitle nokta olarak belirlendiğindeki bu tam bir örümcek ağı oluşumudur.
*Piyasa yaratılabilecek noktaları ve bu noktalarda rahat rahat nokta hareketler yapılabildiğinde ve simetrik hareket edildiğinde.
Her örümcek ve örümcek ağı yeni bir gezinti yeni bir kaynak zinciridir bu olgu değerlendirilmelidir.
Erdem Balcı



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Satış Cümleleri

Köy Enstitüleri ve Kayseri Pazarören

Sıcak Bölgede Yazılar